THE GOLDEN SUN

11:38




Top Primark / Skirt H&M / Shoes Primark
Hoi babes! Het was vandaag echt zulk mooi weer. Ik was bij mijn ouders in Drenthe omdat ik vanochtend een cover shoot heb gehad voor het blad Lekker gezond. Deze shoot fotografeerde ik samen met hulp van styliste Karlijn Klockenbrink, makeup-artist Maud Zoutenbier en model Juliet Cannegieter. Het was een leuke shoot en hopelijk met geslaagde resultaten die wellicht binnenkort in de winkel liggen!! Toen ik thuis kwam rond 4u was er zulk mooi licht, en echt een soort van gouden zon. Ik maakte snel een paar outfits foto's! Oh, en mocht je nog niet op de hoogte zijn? Ik ben weer back on the blog! xx <3
//Hey babes! It was a really lovely weather today. I was with my parents in Drenthe because this morning i did a cover photoshoot for magazine "lekker gezond". This shoot i photographed along with the help of fashion stylist Karlijn Klockenbrink, makeup artist Maud Zoutenbier and model Juliet Cannegieter. It was a fun shoot and hopefully with successful results that may soon be in the shops! After i came home around four o'clock there was such beautiful light outside, it was like a golden sun so i took quickly some outfit pictures. O, and in case you didn't notice, im back on the blog! xx  <3

You Might Also Like

0 reacties